Ostróda, dnia 13.12.2017 r.
DOA.1100.2.2017.MT
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. aktywizacji w wymiarze ¾ etatu i pośrednik pracy – stażysta w wymiarze ¼ etatu w Referacie Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie – Filia Morąg
W związku z zakończeniem procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Monika Rogulska, zam. Chojnik, która w wyniku przeprowadzenia kwalifikacji merytorycznej uzyskała największą ilość punktów.
DOA.1100.2.2017.ND
OGŁOSZENIE O NABORZE
Powiatowy Urząd Pracy, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalisty ds. aktywizacji w wymiarze ¾ etatu oraz pośrednik pracy - stażysta w wymiarze ¼ etatu - w Referacie Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, – Filia w Morągu, ul. Dąbrowskiego 8.
Miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy – Filia w Morągu, ul. Dąbrowskiego 8, 14-300 Morąg, przy komputerze, wymagająca samodzielności, umiejętności pracy w grupie; w poniedziałki 800 – 1600, wtorki- piątki 700-1500.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne
do zatrudnienia na danym stanowisku:
- wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, staż pracy: 1 rok, lub wykształcenie średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe ekonomiczne z dwuletnim stażem pracy,
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
I Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym specjalisty ds. aktywizacji w wymiarze ¾ etatu:
1. Udzielanie pomocy osobom bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek:
- informowanie o możliwościach uzyskania pomocy przy podjęciu własnej działalności gospodarczej;
- przyjmowanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej i sprawdzenie ich kompletności - weryfikacja wniosku pod względem formalnym i merytorycznym, przeprowadzenie wizji lokalu, w którym ma być prowadzona działalność gospodarcza;
- przedstawienie uzasadnienia w przypadku odmowy;
- sporządzanie umów;
- dokonanie odpowiednich zapisów w ewidencji bezrobotnych i w komputerowej bazie danych;
- przekazanie umowy dotyczącej dotacji do komórki finansowo-księgowej w celu dokonania właściwej wypłaty z tego tytułu;
- założenie i prowadzenie ewidencji zawartych umów o przyznanie środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej;
- nadzór nad prawidłowością przebiegu realizacji umów;
- przeprowadzanie kontroli w zakresie zgodności wykorzystania dotacji z warunkami umowy;
- podjęcie stosownych działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykorzystaniu dotacji lub nieterminowych zwrotów;
- wezwanie do zwrotu środków na podjęcie działalności gospodarczej.
2. Tworzenie stanowisk pracy z uwzględnieniem lokalnego rynku pracy:
- przyjmowanie wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy i sprawdzanie ich kompletności – weryfikacja wniosku pod względem formalnym i merytorycznym;
- przedstawienie uzasadnienia w przypadku odmowy udzielenia refundacji;
- sporządzanie umów;
- sporządzanie protokołów odbioru utworzonych stanowisk pracy;
- dokonanie odpowiednich zapisów w ewidencji bezrobotnych i w komputerowej bazie danych;
- przekazanie umów dotyczących refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy do komórki finansowo-księgowej w celu dokonania właściwej wypłaty z tego tytułu;
- założenie i prowadzenie ewidencji zawartych umów o refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy;
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji umów;
- przeprowadzanie kontroli w zakresie zgodności wykorzystania refundacji z warunkami umowy;
- podjęcie stosownych działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykorzystaniu refundacji;
- wezwanie do zwrotu refundacji.
3. Rozliczanie, monitoring oraz podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji umów dotyczących pożyczek dla bezrobotnych i pracodawców udzielonych przed 01.06.2004 r.
4. Realizacja bonów na zasiedlenie.
5. Realizacja grantów na utworzenie stanowiska pracy w formie telepracy.
6. Realizacja świadczenia aktywizacyjnego.
7. Współpraca z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i pośrednikami finansowymi w sprawie pożyczek na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz w sprawie pożyczek na utworzenie stanowiska pracy.
8. Realizacja programów ze środków pomocowych.
9.Terminowe sporządzanie sprawozdań i analiz niezbędnych na potrzeby statystyki.
II Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym pośrednika pracy ¼ etatu:
W miesiącu październiku 2017 roku, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszone są o składanie dokumentów aplikacyjnych w zaklejonej kopercie (z adresem zwrotnym) z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –– specjalisty ds. aktywizacji w wymiarze ¾ etatu oraz pośrednik pracy- stażysta w wymiarze ¼ etatu - w Referacie Rynku Pracy w PUP Ostróda”, w Powiatowym Urzędzie Pracy, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5 w pokoju nr 119 (sekretariat) w terminie do dnia 08.12.2017 r. do godz. 1000 lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5 (decyduje data wpływu do urzędu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą miały wpływu na procedurę rekrutacyjną.
W/w postępowanie składać się będzie z II etapów:
I etap – kwalifikacja formalna – złożone oferty będą badane pod względem kompletności
i spełnienia w/w wymagań przez kandydatów na stanowisko urzędnicze.
II etap – kwalifikacja merytoryczna – rozmowa Komisji z kandydatem, podczas której sprawdzana będzie wiedza kandydatów w zakresie dodatkowych wymagań. Za każdą udzieloną odpowiedź kandydatowi zostaną przyznane punkty w skali od 0 do 3 przez każdego członka komisji. Po przeprowadzeniu kwalifikacji merytorycznej zostanie wybrany kandydat, który uzyska największą ilość punktów. Do spełnienia w/w wymogu niezbędne jest uzyskanie minimum 12 punktów.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Osoba zakwalifikowana do II etapu powinna zgłosić się
z dowodem osobistym. Dokumenty osób, które nie zakwalifikowały się będą odsyłane pocztą na adres zwrotny.
Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.pupostroda.pl/ w zakładce: Nabór na stanowiska urzędnicze oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5 oraz na tablicy ogłoszeń w PUP Ostróda Filia w Morągu przy ul. Dąbrowskiego 8.
* druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczeń można otrzymać w siedzibie jednostki dokonującej naboru (pok. nr 129 lub 130) lub pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.pupostroda.pl/ w zakładce: Nabór na stanowiska urzędnicze.
Ostróda, dn. 27.11.2017 r.
Typ | Nazwa pliku | Dodano | Rozmiar | |
---|---|---|---|---|
![]() |
Ogłoszenie o naborze | 2017-11-27 | 45.54kb | POBIERZ |
![]() |
Oświadczenia | 2017-11-27 | 33.50kb | POBIERZ |
![]() |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie | 2017-11-27 | 57.50kb | POBIERZ |