Jesteś tutaj: Strona główna » Zakończone » Ogłoszenie o naborze – referent ds. ewidencji i świadczeń

Ogłoszenie o naborze – referent ds. ewidencji i świadczeń

Ostróda, dnia 07.11.2024 r.

DOA.1100.3.2024. ND

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. ewidencji i świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie

W związku z zakończeniem procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Wojciechowska, zam. Ostróda, która w wyniku przeprowadzenia kwalifikacji merytorycznej uzyskała największą ilość punktów.


 

Ostróda, dnia 22.10.2024 r.

 

DOA.1100.3.2024.ND

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

 

Powiatowy Urząd Pracy, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. ewidencji i świadczeń -w Dziale Ewidencji i Świadczeń w PUP Ostróda.

Miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, przy komputerze, wymagająca samodzielności, umiejętności pracy w grupie; w poniedziałki 800 – 1600, wtorki - piątki 700-1500.

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne
do zatrudnienia na danym stanowisku:

  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,

- posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku referenta ds. ewidencji i świadczeń, tj. wykształcenie średnie,

  1. nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  2. cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

 

Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

  1. znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2024 r., poz. 475 z późn. zm.),
  2. znajomość Rozporządzenia Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 kwietnia 2020r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 667),
  3. znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18.08.2009r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (Dz.U. z 2014r. poz.1189),
  4. znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  5. znajomość programu do edytowania tekstów,
  6. mile widziane doświadczenie pracy w administracji.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym referent ds. ewidencji i świadczeń:

  1. Sporządzanie decyzji administracyjnych oraz postanowień dotyczących utraty statusu bezrobotnego, poszukującego pracy oraz zasiłków dla bezrobotnych.
  2. Sporządzanie decyzji administracyjnych oraz postanowień w sprawie przyznania, wstrzymania, wznowienia, odmowy lub przywołania do zwrotu zasiłku dla bezrobotnych i dodatku aktywizacyjnego.
  3. Sporządzanie i przekazywanie odpowiednich druków do płatnika.
  4. Naliczanie list zasiłków dla bezrobotnych i korekt indywidualnych zasiłków dla bezrobotnych, odznaczanie świadczeń niepobranych oraz przekazywanie dyspozycji do wypłaty.
  5. Sporządzanie i przekazywanie do księgowości raportu przedawnień niepobranych świadczeń.
  6. Sporządzanie list należności oraz pilnowanie terminowych spłat.
  7. Weryfikowanie uprawnień bezrobotnych na podstawie raportów ZUS-U dotyczących zbiegu tytułów ubezpieczenia w tym weryfikowanie comiesięcznego raportu ZUS-U3:

- wstrzymanie wypłat nienależnych świadczeń,

- prowadzenie postępowań wyjaśniających lub przekazanie sprawy do wyjaśnienia na inne stanowisko ewidencji właściwe wg zakresu obsługi.

  1. Wystawianie wezwań osobom w celu zgłoszenia się w urzędzie i złożenia wyjaśnień bądź oświadczeń lub w celu uzupełnienia brakujących dokumentów niezbędnych do podejmowania czynności urzędowych.
  2. Sporządzanie zaświadczeń dotyczących okresów rejestracji, okresów pobierania zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów szkoleniowych, stypendiów za okres odbywania stażu i dodatków aktywizacyjnych.
  3. Wydawanie zaświadczeń o podleganiu do ubezpieczenia zdrowotnego, zaświadczeń
    o bieżącym statusie bezrobotnego/poszukującego pracy i pobieranych świadczeniach.
  4. Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma oraz wnioski o udostępnienie danych osobowych dotyczące osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz przekazywanie ich
    do podpisu osobie uprawnionej.
  5. Sporządzanie informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT – 11 oraz RMUA.
  6. Rzetelne i wyczerpujące udzielanie informacji osobom bezrobotnym o przysługujących
    im prawach i obowiązkach.

 

W miesiącu wrześniu 2024 roku, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

 

Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, podpisany czytelnie*,
  2. kserokopia dokumentów potwierdzających poziom wykształcenia, potwierdzona czytelnie za zgodność z oryginałem,
  3. kserokopia innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności (np. zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach), potwierdzona czytelnie za zgodność z oryginałem,
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia), potwierdzona czytelnie za zgodność z oryginałem,
  5. oświadczenie dot. nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (własnoręcznie podpisane czytelnie)*,
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
    z pełni praw publicznych (własnoręcznie podpisane czytelnie)*,
  7. oświadczenie dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych (własnoręcznie podpisane czytelnie)*.

 

 

 

 

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszone są o składanie dokumentów aplikacyjnych w zaklejonej kopercie (z adresem zwrotnym) z dopiskiem: „nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. ewidencji i świadczeń -w Dziale Ewidencji i Świadczeń w PUP Ostróda”, w Powiatowym Urzędzie Pracy, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5 w pokoju nr 119 (sekretariat) w terminie do dnia 04.11.2024 r. do godz. 1300 lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5 (decyduje data wpływu do urzędu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą miały wpływu na procedurę rekrutacyjną.

W/w postępowanie składać się będzie z II etapów:

I etap – kwalifikacja formalna – złożone oferty będą badane pod względem kompletności
i spełnienia w/w wymagań przez kandydatów na stanowisko urzędnicze.

II etap – kwalifikacja merytoryczna – rozmowa Komisji z kandydatem, podczas której sprawdzana będzie wiedza kandydatów w zakresie dodatkowych wymagań. Za każdą udzieloną odpowiedź kandydatowi zostaną przyznane punkty w skali od 0 do 3 przez każdego członka komisji. Po przeprowadzeniu kwalifikacji merytorycznej zostanie wybrany kandydat, który uzyska największą ilość punktów. Do spełnienia w/w wymogu niezbędne jest uzyskanie minimum 12 punktów.

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Osoba zakwalifikowana do II etapu powinna zgłosić się
z dowodem osobistym. Dokumenty osób, które nie zakwalifikowały się będą odsyłane pocztą na adres zwrotny.

Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.pupostroda.pl/ w zakładce: Nabór na stanowiska urzędnicze oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5 oraz na tablicy ogłoszeń w PUP Ostróda Filia w Morągu przy ul. Dąbrowskiego 8.

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z dn. 04.05.2016 r.) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, tel. 89 642 95 10, fax 89 646 29 56, e-mail: sekretariat@praca.gov.pl
  2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych – tel. 89 642 95 10, fax 89 646 29 56, e-mail: iodo@ostroda.praca.gov.pl
  3. Pani/Pana dane są przetwarzane wyłącznie dla celów wynikających z przepisów prawa, tj.: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135),
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, tj. 5 lat od następnego roku, w którym został zakończony nabór.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.
  7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  8. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa.

 

W związku z procedurą naboru informuję, że w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie obowiązuje Procedura Zgłoszeń Wewnętrznych, która została opracowana na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 24 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 r., poz. 928). Procedura ma na celu zapewnienie wszystkim pracownikom oraz kandydatom do pracy zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i naruszeń prawa. Zarządzenie Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie w sprawie procedury zgłoszeń wewnętrznych dostępne jest w siedzibie urzędu, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, pok. 119 (sekretariat) oraz w Filii, ul. Dąbrowskiego 8, 14-300 Morąg pok. 33 (sekretariat) oraz podczas rozmowy rekrutacyjnej.

 

* druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczeń można otrzymać w siedzibie jednostki dokonującej naboru (pok. nr 129 lub 130) lub pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.pupostroda.pl/ w zakładce: Nabór na stanowiska urzędnicze.

 

 

 

 

 

 

Pliki do pobrania

Liczba wyświetleń: 508
Rejestr zmian
Autor: Dorota Niedbalska
Opublikował(a): Adam Krawiec (2024-10-22 13:49:25)
Zredagował(a): Paweł Olszewski (2024-11-07 12:49:53)