Jesteś tutaj: Strona główna
ARCHIWUM STRONY: Stan treści i plików z dnia: 2021-11-26 10:57:17

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie
Tryb postępowania: Postępowanie nieprzetargowe
Rodzaj zamówienia: Usługi
Branża: Inne
Data ogłoszenia: 2021-11-17
Dodatkowe informacje

 Ostróda, dn. 22.11.2021 r.

 

Oznaczenie sprawy:

DOA.252.1.2021.MT

 

Odpowiedź na wniesione zapytanie do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla

Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie

 

Pytanie 1

Zamawiający w Załączniku nr 2 do SWZ formularz ofertowy w poz. 2) zawarł zapis:

„Termin płatności:

przelew na rachunek Wykonawcy w terminie ……………… dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura będzie wystawiana w terminie do 7-go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym wraz z zestawieniem nadanych i zwróconych przesyłek.”

 

Wykonawca wnosi o modyfikację zapisu na:

Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Należności wynikające z faktur, Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia. Na przelewie Wykonawca zobowiązany jest określić tytuł wpłaty „FV Nr ____________________ Umowa ID nr __________

 

Zamawiający modyfikuje zapis w załączniku nr 2 w poz. 2) do SWZ – Formularz ofertowy o treści:

„Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Należności wynikające z faktur, Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia. Na przelewie Wykonawca zobowiązany jest określić tytuł wpłaty „FV Nr ____________________ Umowa ID nr __________”

 


 

Ogłoszenie o zamówieniu Usługi

Świadczenie w usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych.

 SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W OSTRÓDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510930135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 896429510

1.5.8.) Numer faksu: 896429516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostroda.praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ostroda.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

 SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie w usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8b43aa6-478b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013049/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8b43aa6-478b-11ec-8c2d- 66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:

kwalifikowalny podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub elektroniczny podpis osobisty

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 3 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), jeżeli zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o zamówieniu:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, tel. 89 642 95 10, fax 89 646 29 56, e-mail: sekretariat@ostroda.praca.gov.pl

2) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych – tel. 89 642 95 10, fax 89 646 29 56, e-mail: iodo@ostroda.praca.gov.pl

3) Pani/Pana dane są przetwarzane wyłącznie dla celów wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

5) Pozyskane dane są jawne, zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, po zakończeniu obowiązywania umowy.

7) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

8) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

9) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

 

 SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOA.252.1.2021.MT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 212083,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 2000 gram oraz usługa doręczania i odbioru przesyłek z siedziby PUP Ostróda oraz Filii PUP Ostróda w Morągu na rzecz Zamawiającego, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do Ogłoszenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

 

Kryterium 1

 

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

 SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowania mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

- nie podlegają wykluczeniu w zakresie określonym w pkt 15 niniejszej SWZ,

- posiadają aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041) na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

Zamawiający wymaga, aby wykonawca do oferty dołączył oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniuna postawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp

aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041) na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby wykonawca do oferty dołączył oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp

aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041) na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041) na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

 SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

11. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług oraz w przypadku, gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa, również pod warunkiem wcześniejszego zatwierdzenia nowych cen usługi lub usług przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W powyższym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT. Powyższa zmiana nie wymaga wprowadzenia aneksu do umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie



SEKCJA VIII – PROCEDURA

 

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 13:00

 

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

 

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:00

 

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24

Liczba wyświetleń: 21
Rejestr zmian
Autor: Teresa Mattern
Opublikował(a): Paweł Olszewski (2021-11-17 14:40:45)
Zredagował(a): Paweł Olszewski (2021-11-24 09:54:42)