Przedmiot zamówienia: | Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie |
---|---|
Tryb postępowania: | Postępowanie nieprzetargowe |
Rodzaj zamówienia: | Usługi |
Branża: | Inne |
Data ogłoszenia: | 2019-12-02 |
Dodatkowe informacje | |
Ostróda, dn. 05.12.2019 r. Oznaczenie sprawy:
DOA.252.1.2019.MT
Odpowiedź na wniesione zapytanie do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi
w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z dnia 02 grudnia 2019 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.
NIP 741-18-21-179 REGON 510930135 fax. 089-646-29-56 e-mail: olos@praca.gov.pl
Znak Postępowania: DOA.252.1.2019.MT
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
http://bip.pupostroda.pl
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
Nazwa przedmiotu zamówienia: sukcesywneświadczenie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 2000 gram oraz usługa doręczania i odbioru przesyłek z siedziby PUP Ostróda oraz Filii PUP Ostróda w Morągu na rzecz Zamawiającego, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do Ogłoszenia.
(CPV 64112000 – 4 - Usługi pocztowe dotyczące listów)
(CPV 60000000 – 8 - Usługi transportowe)
Wniesione pytania:
Pytanie 1
Zamawiający w Załączniku nr 1 do ogłoszenia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w pkt 1, zawarł zapis :
„ Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 2000 gram oraz usługa doręczania….”
- pkt.2 ust.2.1 lit. b)
„b) Usługi doręczania przesyłek, ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania adresatowi do siedziby Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 9:00.
Oraz w Załączniku nr 2 do ogłoszenia w Formularzu ofertowym
„ 2)Usługa „doręczenia” do siedziby Zamawiającego oraz do Filii Morąg:
Wykonawca zwraca się o modyfikację powyższych zapisów do ogłoszenia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w pkt 1 , pkt.2 ust.2.1 lit. b) oraz w Załączniku nr 2 do ogłoszenia w formularzu ofertowym pkt 2) poprzez wykreślenie słowa „doręczania” .
Uzasadnienie :
Wykonawca informuje, że zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe (art. 46 ust. 2 pkt. 5) Wykonawca zobowiązany jest do doręczania przesyłek co najmniej w każdy dzień roboczy i nie mniej niż 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Ponadto doręczanie korespondencji do Zamawiającego nie jest przedmiotem postępowania, a obowiązkiem ustawowym Wykonawcy jako operatora wyznaczonego i dotyczy przesyłek nadanych za jego pośrednictwem. Dodatkowo zwracamy uwagę, że doręczenie przesyłki jest konsekwencją umowy zawartej z Nadawcą w chwili jej nadania, natomiast Zamawiający występuje w tym wypadku w roli adresata i nie jest stroną umowy o nadawanie.
Zapisy dotyczące terminów doręczania przesyłek pocztowych (wskaźniki czasu przebiegu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym) uregulowane są Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego oraz w ustawie Prawo pocztowe.
Pytanie 2
Zamawiający w Załączniku nr 1 do ogłoszenia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 do ogłoszenia Ogólne warunki umowy w pkt. 9 zawarł zapis :
„ Jednakże z uwagi na fakt posiadania dużej ilości własnych druków Zamawiający po dokonaniu wyboru Wykonawcy będzie występował z prośbą o wyrażanie zgody na używanie własnych druków do momentu ich wyczerpania.
oraz
„W przypadku wysyłania korespondencji zgodnie z KPA Zamawiający będzie używał własnych druków zwrotnego potwierdzenia odbioru, na co Wykonawca wyraża zgodę
Zgodnie z § 13 ust. 4 Regulaminu świadczenia usług powszechnych Poczta Polska dopuszcza do stosowania przez klientów formularze własnego nakładu, bez konieczności ich zatwierdzania, jeżeli ich wzory są umieszczone na stronie www.poczta-polska.pl. Regulamin jest dokumentem na podstawie którego są świadczone usługi dla klientów.
Ponieważ KPA oraz Ordynacja podatkowa nie mają aktów wykonawczych, a więc nie ma
w obowiązujących aktach prawnych wzorów druków potwierdzeń odbioru w postępowaniu administracyjnym oraz postępowaniu podatkowym, Poczta Polska przygotowała wzory takich potwierdzeń odbioru, umieszczając na nich zapisy wynikające z KPA i Ordynacji podatkowej i zamieściła je na stronie www. Powołując się na ww. zapis Regulaminu – jeżeli klient zastosuje do nadawanych przesyłek potwierdzenie odbioru zgodne z jednym z ww. wzorów (w tym również zgodnie z wymogami technicznymi), jego zastosowanie nie wymaga zatwierdzenie przez Pocztę Polską przed jego wprowadzeniem do obrotu pocztowego.
Załączamy wzory obowiązujących druków potwierdzenia odbioru w poszczególnych rodzajach postępowania:
Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych
w trybie określonym Kodeksem postępowania administracyjnego
(postępowanie administracyjne)
Wymogi techniczne:
1) gramatura papieru: papier offsetowy BD 140 – 200 g/m2;
2) wymiar druku*:
minimalne: 90 x 140 mm (część środkowa, bez listew bocznych);
a) część środkowa, bez listew bocznych: 100 x 140 mm,
b) całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne: 100 x 160 mm;
* wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm
3) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku, bez jego uszkodzenia;
4) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur, zabezpieczony osłoną.
Adres nadawcy przesyłki:
- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w dolnej prawej części w minimalnej odległości:
Adres adresata przesyłki:
- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w górnej lewej części.
W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków.
WAŻNE: Podczas sortowania przesyłek ich adresy rozpoznawane są automatycznie, dlatego dane na przesyłkach i formularzach powinny być nanoszone kolorem niebieskim lub czarnym.
Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych
w trybie określonym ustawą Ordynacja podatkowa
(postępowanie podatkowe)
Wymogi techniczne:
5) gramatura papieru: papier offsetowy BD 140 – 200 g/m2;
6) wymiar druku*:
c) część środkowa, bez listew bocznych: 100 x 140 mm,
d) całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne: 100 x 160 mm;
* wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm
7) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku, bez jego uszkodzenia;
8) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur, zabezpieczony osłoną.
Adres nadawcy przesyłki:
- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w dolnej prawej części w minimalnej odległości:
Adres adresata przesyłki:
- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w górnej lewej części.
W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków.
WAŻNE: Podczas sortowania przesyłek ich adresy rozpoznawane są automatycznie, dlatego dane na przesyłkach i formularzach powinny być nanoszone kolorem niebieskim lub czarnym.
Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych
w postępowaniu cywilnym
Wymogi techniczne:
9) gramatura papieru: papier offsetowy BD 140 – 200 g/m2;
10) wymiar druku*:
e) część środkowa, bez listew bocznych: 100 x 140 mm,
f) całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne: 100 x 160 mm;
* wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm
11) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku, bez jego uszkodzenia;
12) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur, zabezpieczony osłoną.
Adres nadawcy przesyłki:
- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w dolnej prawej części w minimalnej odległości:
Adres adresata przesyłki:
- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w górnej lewej części.
W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków.
WAŻNE: Podczas sortowania przesyłek ich adresy rozpoznawane są automatycznie, dlatego dane na przesyłkach i formularzach powinny być nanoszone kolorem niebieskim lub czarnym.
Pytanie 3
Zamawiający w Załączniku nr 2 w formularzu ofertowym TERMIN PŁATNOŚCI ,zawarł zapis :
„przelew na rachunek Wykonawcy w terminie ……………… dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura będzie wystawiana w terminie do 7-go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym wraz z zestawieniem nadanych i zwróconych przesyłek. Za miesiąc rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy*
Wykonawca wnosi o modyfikację zapisu na :
-podstawą rozliczeń finansowych jest suma opłat za świadczone usługi stwierdzone na podstawie dokumentów nadawczych
i oddawczych, w okresie rozliczeniowym,
-Poczta zobowiązuje się do wystawienia faktury w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego,
-należności wynikające z faktur, Nadawca regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia.
-za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Poczty,
- Zamawiający zezwala na przesyłanie drogą elektroniczną faktur wystawianych przez wykonawcę zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w formacie PDF,
Pytanie 4 Zamawiający w Załączniku nr 4 do ogłoszenia Ogólne warunki umowy w pkt. 13 zawarł zapis :
„.przypadku niewykonywania usługi w terminach wynikających z KPA, nienależytego jej wykonania Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wartości wynagrodzenia określonej w formularzu ofertowym. Kara ta będzie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy.”
Wykonawca pragnie zwrócić uwagę, że takie określenie zasad odpowiedzialności nosi znamiona naruszenia przepisów bezwzględnie obowiązujących.
Zgodnie z założeniem zaproszenia do złożenia oferty, usługi stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą wobec przesyłek, których realizacja oparta jest m.in. na zasadach określonych w ustawie Prawo pocztowe, tym samym Wykonawca jako operator wyznaczony jest zobowiązany do stosowania w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania usług pocztowych przepisów Rozdziału 8 ustawy Prawo pocztowe. Zgodnie z art. 87 w/w ustawy do odpowiedzialności operatorów za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
Zatem w przypadku wykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej w pierwszej kolejności znajdą zastosowanie przepisy ustawy Prawo pocztowe i dopiero w przypadku przeprowadzenia trybu reklamacyjnego (uregulowanego w/w przepisami) nadawcy przysługuje prawo dochodzenia roszczeń przewidzianych ustawą na drodze sądowej. W art. 88-90 ustawodawca przewidział ścisły katalog wysokości odszkodowań oraz przypadków, kiedy operator pocztowy zobligowany jest do jego wypłaty.
Rozszerzenie odpowiedzialności operatora pocztowego zostało przewidziane jedynie w art. 87 ust. 5, zgodnie z którym operator pocztowy odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej w zakresie określonym ustawą, chyba że niewykonanie lub nienależyte jej wykonanie:
1) jest następstwem czynu niedozwolonego;
2) nastąpiło z winy umyślnej operatora;
3) jest wynikiem rażącego niedbalstwa operatora.
Zatem jedynie w w/w przypadkach operator pocztowy może podlegać odpowiedzialności szerszej aniżeli wynikająca z przepisów prawa pocztowego.
Podkreślenia wymaga, że w Kodeksie cywilnym w art. 471 występuje pojęcie "niewykonanie zobowiązania", co odnosi się dokładnie do pojęcia "niewykonanie zamówienia" w ustawie o zamówieniach publicznych. Zdarzenie to występuje tylko wtedy, gdy świadczenie określone w umowie nie zostało w ogóle wykonane.
W tym samym artykule Kodeksu cywilnego mamy pojęcie "nienależytego wykonania zobowiązania",
a w art. 472 pojęcie "niezachowanie należytej staranności". Oba te określenia należy przypisać pojęciu użytemu w ustawie, a mianowicie "wykonanie zamówienia z nienależytą starannością". Określenie to jest tak pojemne, że niemożliwe jest określenie wszystkich sytuacji, w których ono występuje. Dokonując jednak dla jasności uogólnienia, można stwierdzić, że o nienależytym spełnieniu świadczenia możemy mówić w aspekcie niezachowania terminu spełnienia świadczenia, czy też wadliwości świadczenia. Należy do naszego uogólnienia dodać jeszcze, że w Kodeksie cywilnym pojęcie "niezachowanie należytej staranności" rozumiane jest jako synonim winy w postaci niedbalstwa. Skoro tak, to zakres odpowiedzialności z tytułu kary umownej pokrywa się w pełni z zakresem ogólnej odpowiedzialności dłużnika za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania (art. 471 kodeksu cywilnego).
Zamawiający ponadto wskazuje w Załączniku nr 4 do ogłoszenia w OWU pkt 8
„ Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w zał. nr 3 do ogłoszenia mają charakter szacunkowy na okres jednego roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wskazanych ilości, mogą one ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy”
Natomiast karę umowną Zamawiający oczekuje w wysokości 5% wartości wynagrodzenia określonej w formularzu ofertowym.
W związku z powyższym Wykonawca wnosi o modyfikację zapisuw Załączniku nr 4 do ogłoszenia Ogólne warunki umowy w pkt. 13
„Zamawiający jest uprawniony do naliczenia kary umownej i obciążenia wykonawcy na podstawie noty
obciążeniowej po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego przy udziale wykonawcy, które potwierdzi
zasadność i wysokość naliczonej kary umownej.”
Pytanie 5
Zamawiający w Załączniku nr 4 do ogłoszenia w OWU w pkt.10 zawarł zapis :
„Cena oferty może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług”
Wykonawca wnosi o modyfikację i rozszerzenie zapisu na :
„Cena oferty może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów oraz w przypadku gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa, również pod warunkiem wcześniejszego zatwierdzenia nowych cen usługi lub usług przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W powyższym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT”?
Pytanie 6
Zamawiający w Załączniku nr 4 do ogłoszenia w OWU w pkt.11 zawarł zapis :
„Zamawiający zastrzega sobie prawo niezwłocznego rozwiązania umowy w razie stwierdzenia nienależytego wykonania umowy”
Wykonawca wnosi o doprecyzowanie powyższego zapisu. Według jakich kryteriów Zamawiający stwierdzi nienależyte wykonanie umowy ?
Odpowiedzi na wniesione pytania:
Ad. 1
Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.
Ad. 2
Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.
Ad. 3
Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.
Ad. 4
Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.
Ad. 5
Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.
Ad. 6
Za nienależyte wykonanie zamówienia w szczególności uznaje się nie stosowanie się do zapisów określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z dnia 02 grudnia 2019 r.
DOA.252.1.2019.MT
Ogłoszenie z dnia 02 grudnia 2019 r. 1. Nazwa i adres zamawiającego Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5. NIP 741-18-21-179 REGON 510930135 fax. 089-646-29-56 e-mail: olos@praca.gov.pl Znak Postępowania: DOA.252.1.2019.MT Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem. 2. Adres strony internetowej, na której dostępne jest ogłoszenie o zamówieniu publicznym http://bip.pupostroda.pl 3. Tryb udzielania zamówienia Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 4. Opis przedmiotu zamówienia Nazwa przedmiotu zamówienia: sukcesywneświadczenie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 2000 gram oraz usługa doręczania i odbioru przesyłek z siedziby PUP Ostróda oraz Filii PUP Ostróda w Morągu na rzecz Zamawiającego, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do Ogłoszenia. (CPV 64112000 – 4 - Usługi pocztowe dotyczące listów) (CPV 60000000 – 8 - Usługi transportowe) 5. Termin wykonania zamówienia Realizacja zamówienia odbędzie się w okresie od 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. 6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Teresa Mattern Kierownik Działu Organizacyjno-Administracyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul Jana III Sobieskiego 5 pok. 130 tel. (89) 642-95-10 fax. (89) 646-29-56, e-mail. olos@praca.gov.pl w godz. 8.00-14.00 oraz Jolanta Tarpiłowska specjalista ds. rozwoju zawodowego Centrum Aktywizacji Zawodowej Działu Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul Jana III Sobieskiego 5 pok. 105 tel. (89) 642-95-10 fax. (89) 646-29-56, e-mail. olos@praca.gov.pl w godz. 8.00-14.00. 7. Opis sposobu przygotowania oferty Zainteresowane podmioty składają ofertę sporządzoną wg załącznika nr 2 do ogłoszenia – formularz ofertowy oraz wg załącznika nr 3 - kalkulacja ceny ofertowej na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze do 2000 g na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie w formie pisemnej, e-mail lub fax-em do dnia 10 grudnia 2019 r. do godz. 1200. 8. Opis sposobu obliczania ceny Ceny oferowane w poszczególnych usługach określonych w formularzu ofertowym stanowiącym zał. 2 do ogłoszenia mają zostać podane według wzoru: Cena netto + podatek VAT (określony procentowo i kwotowo) = cena całkowita (brutto). Cena oferty i podatek VAT powinny być podane cyfrowo i słownie. Cena oferty musi być podana w złotych polskich (PLN) w formacie 0,00 zł. Za cenę przyjmuje się wartość ogółem brutto za przedmiot zamówienia. 9. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert Wszystkie obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: Cena – 80% Ocena wg wzoru matematycznego: najniższa oferowana w postępowaniu cena/badana cena z oferty x 100. Maksymalną ilość punktów otrzymuje oferta najtańsza. Doświadczenie - 10% Ocena posiadanego doświadczenia w zakresie realizacji usług pocztowych z obszaru przedmiotu zamówienia (należy załączyć dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie). Skala punktowa przedstawia się następująco: Wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej czterech lub więcej usług trwających nie krócej niż rok odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda – 100 pkt Wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, trzy usługi trwające nie krócej niż rok odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda – 50 pkt
Użycie maszyny do frankowania - 10% Skala punktowa przestawia się następująco: Możliwość znakowania za pomocą maszyny frankującej – 100 pkt. 10. Ogólne warunki umowy Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa, której ogólne warunki stanowią załącznik nr 4 do ogłoszenia. Cena oferty może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług. Powyższe zmiany nie wymagają wprowadzania aneksu do umowy. 11. Załączniki Następujące załączniki stanowią integralną część ogłoszenia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Formularz oferty. 3. Kalkulacja ceny ofertowej. 4. Ogólne warunki umowy. |
Typ | Nazwa pliku | Dodano | Rozmiar | |
---|---|---|---|---|
Załącznik 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia | 2019-12-02 | 57.00kb | POBIERZ | |
Odpowiedź na wniesione zapytanie | 2019-12-05 | 4.06MB | POBIERZ | |
Załącznik 2 - Formularz oferty | 2019-12-02 | 47.00kb | POBIERZ | |
Załącznik 3 - Kalkulacja ceny ofertowej | 2019-12-02 | 69.00kb | POBIERZ | |
Załącznik 4 - Ogólne warunki umowy | 2019-12-02 | 41.50kb | POBIERZ |