Jesteś tutaj: Strona główna
ARCHIWUM STRONY: Stan treści i plików z dnia: 2019-12-11 08:18:06

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie
Tryb postępowania: Postępowanie nieprzetargowe
Rodzaj zamówienia: Usługi
Branża: Inne
Data ogłoszenia: 2019-12-02
Dodatkowe informacje

 

Ostróda, dn. 05.12.2019 r.

 Oznaczenie sprawy:

 

DOA.252.1.2019.MT

 

Odpowiedź na wniesione zapytanie do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi

 

w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z dnia 02 grudnia 2019 r.

  

  1. 1. Nazwa i adres zamawiającego

 

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

 

14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.

 

NIP 741-18-21-179 REGON 510930135 fax. 089-646-29-56 e-mail: olos@praca.gov.pl

 

Znak Postępowania: DOA.252.1.2019.MT

 

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

 

  1. 2. Adres strony internetowej, na której dostępne jest ogłoszenie o zamówieniu publicznym

 

http://bip.pupostroda.pl

 

  1. 3. Tryb udzielania zamówienia

 

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).

 

  1. 4. Opis przedmiotu zamówienia

 

Nazwa przedmiotu zamówienia: sukcesywneświadczenie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 2000 gram oraz usługa doręczania i odbioru przesyłek z siedziby PUP Ostróda oraz Filii PUP Ostróda w Morągu na rzecz Zamawiającego, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do Ogłoszenia.

 

(CPV 64112000 – 4 - Usługi pocztowe dotyczące listów)

 

(CPV 60000000 – 8 - Usługi transportowe)

  

Wniesione pytania:

 

Pytanie 1

 

Zamawiający w Załączniku nr 1 do ogłoszenia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w pkt 1, zawarł zapis :

 

„ Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 2000 gram oraz usługa doręczania….”

 

- pkt.2 ust.2.1 lit. b)

 

„b) Usługi doręczania przesyłek, ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania adresatowi do siedziby Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 9:00.

 

Oraz w Załączniku nr 2 do ogłoszenia w Formularzu ofertowym

 

„ 2)Usługa „doręczenia” do siedziby Zamawiającego oraz do Filii Morąg:

 

Wykonawca zwraca się o modyfikację powyższych zapisów do ogłoszenia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w pkt 1 , pkt.2 ust.2.1 lit. b) oraz w Załączniku nr 2 do ogłoszenia w formularzu ofertowym pkt 2) poprzez wykreślenie słowa „doręczania” .

 

Uzasadnienie :

 

Wykonawca informuje, że zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe (art. 46 ust. 2 pkt. 5) Wykonawca zobowiązany jest do doręczania przesyłek co najmniej w każdy dzień roboczy i nie mniej niż 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

Ponadto doręczanie korespondencji do Zamawiającego nie jest przedmiotem postępowania, a obowiązkiem ustawowym Wykonawcy jako operatora wyznaczonego i dotyczy przesyłek nadanych za jego pośrednictwem. Dodatkowo zwracamy uwagę, że doręczenie przesyłki jest konsekwencją umowy zawartej z Nadawcą w chwili jej nadania, natomiast Zamawiający występuje w tym wypadku w roli adresata i nie jest stroną umowy o nadawanie.

 

Zapisy dotyczące terminów doręczania przesyłek pocztowych (wskaźniki czasu przebiegu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym) uregulowane są Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego oraz w ustawie Prawo pocztowe.

 

Pytanie 2

 

Zamawiający w Załączniku nr 1 do ogłoszenia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 do ogłoszenia Ogólne warunki umowy w pkt. 9 zawarł zapis :

 

 

„ Jednakże z uwagi na fakt posiadania dużej ilości własnych druków Zamawiający po dokonaniu wyboru Wykonawcy będzie występował z prośbą o wyrażanie zgody na używanie własnych druków do momentu ich wyczerpania.

 

oraz

 

„W przypadku wysyłania korespondencji zgodnie z KPA Zamawiający będzie używał własnych druków zwrotnego potwierdzenia odbioru, na co Wykonawca wyraża zgodę

 

Zgodnie z § 13 ust. 4 Regulaminu świadczenia usług powszechnych Poczta Polska dopuszcza do stosowania przez klientów formularze własnego nakładu, bez konieczności ich zatwierdzania, jeżeli ich wzory są umieszczone na stronie www.poczta-polska.pl. Regulamin jest dokumentem na podstawie którego są świadczone usługi dla klientów.

 

Ponieważ KPA oraz Ordynacja podatkowa nie mają aktów wykonawczych, a więc nie ma

 

w obowiązujących aktach prawnych wzorów druków potwierdzeń odbioru w postępowaniu administracyjnym oraz postępowaniu podatkowym, Poczta Polska przygotowała wzory takich potwierdzeń odbioru, umieszczając na nich zapisy wynikające z KPA i Ordynacji podatkowej i zamieściła je na stronie www. Powołując się na ww. zapis Regulaminu – jeżeli klient zastosuje do nadawanych przesyłek potwierdzenie odbioru zgodne z jednym z ww. wzorów (w tym również zgodnie z wymogami technicznymi), jego zastosowanie nie wymaga zatwierdzenie przez Pocztę Polską przed jego wprowadzeniem do obrotu pocztowego.

 

Załączamy wzory obowiązujących druków potwierdzenia odbioru w poszczególnych rodzajach postępowania:

 

Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych

 

w trybie określonym Kodeksem postępowania administracyjnego

 

(postępowanie administracyjne)

 

Wymogi techniczne:

 

 1) gramatura papieru: papier offsetowy BD 140 – 200 g/m2;

 

2) wymiar druku*:

 

 minimalne: 90 x 140 mm (część środkowa, bez listew bocznych);

 

  • optymalne wymiary:

 

a) część środkowa, bez listew bocznych: 100 x 140 mm,

 

b) całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne: 100 x 160 mm;

 

* wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm

 

3) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku, bez jego uszkodzenia;

 

4) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur, zabezpieczony osłoną.

 

Adres nadawcy przesyłki:

 

- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w dolnej prawej części w minimalnej odległości:

 

  • 40 mm od górnego brzegu;
  • 5 mm od prawego brzegu;
  • 15 mm od dolnego brzegu.

 

Adres adresata przesyłki:

 

- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w górnej lewej części.

 

W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków. 

 

WAŻNE: Podczas sortowania przesyłek ich adresy rozpoznawane są automatycznie, dlatego dane na przesyłkach i formularzach powinny być nanoszone kolorem niebieskim lub czarnym.

 

Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych

 

w trybie określonym ustawą Ordynacja podatkowa

 

(postępowanie podatkowe)

 

Wymogi techniczne:

 

5) gramatura papieru: papier offsetowy BD 140 – 200 g/m2;

 

6) wymiar druku*:

 

  • minimalne: 90 x 140 mm (część środkowa, bez listew bocznych);
  • optymalne wymiary:

 

c) część środkowa, bez listew bocznych: 100 x 140 mm,

 

d) całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne: 100 x 160 mm;

 

* wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm

 

7) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku, bez jego uszkodzenia;

 

8) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur, zabezpieczony osłoną.

 

Adres nadawcy przesyłki:

 

- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w dolnej prawej części w minimalnej odległości:

 

  • 40 mm od górnego brzegu;
  • 5 mm od prawego brzegu;
  • 15 mm od dolnego brzegu.

 

Adres adresata przesyłki:

 

- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w górnej lewej części.

 

W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków.

 

WAŻNE: Podczas sortowania przesyłek ich adresy rozpoznawane są automatycznie, dlatego dane na przesyłkach i formularzach powinny być nanoszone kolorem niebieskim lub czarnym.

 

Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych

 

w postępowaniu cywilnym

 

Wymogi techniczne:

 

9) gramatura papieru: papier offsetowy BD 140 – 200 g/m2;

 

10) wymiar druku*:

 

  • minimalne: 90 x 140 mm (część środkowa, bez listew bocznych);
  • optymalne wymiary:

 

e) część środkowa, bez listew bocznych: 100 x 140 mm,

 

f) całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne: 100 x 160 mm;

 

* wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm

 

11) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku, bez jego uszkodzenia;

 

12) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur, zabezpieczony osłoną.

 

Adres nadawcy przesyłki:

 

- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w dolnej prawej części w minimalnej odległości:

 

  • 40 mm od górnego brzegu;
  • 5 mm od prawego brzegu;
  • 15 mm od dolnego brzegu.

 

Adres adresata przesyłki:

 

- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w górnej lewej części.

 

W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków.

 

WAŻNE: Podczas sortowania przesyłek ich adresy rozpoznawane są automatycznie, dlatego dane na przesyłkach i formularzach powinny być nanoszone kolorem niebieskim lub czarnym.

 

Pytanie 3

 

Zamawiający w Załączniku nr 2 w formularzu ofertowym TERMIN PŁATNOŚCI ,zawarł zapis :

 

„przelew na rachunek Wykonawcy w terminie ……………… dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura będzie wystawiana w terminie do 7-go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym wraz z zestawieniem nadanych i zwróconych przesyłek. Za miesiąc rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy*

 

Wykonawca wnosi o modyfikację zapisu na :

 

-podstawą rozliczeń finansowych jest suma opłat za świadczone usługi stwierdzone na podstawie dokumentów nadawczych

 

i oddawczych, w okresie rozliczeniowym,

 

-Poczta zobowiązuje się do wystawienia faktury w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego,

 

-należności wynikające z faktur, Nadawca regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia.

 

-za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Poczty,

 

- Zamawiający zezwala na przesyłanie drogą elektroniczną faktur wystawianych przez wykonawcę zgodnie

 

z obowiązującymi przepisami, w formacie PDF,

 

Pytanie 4

 Zamawiający w Załączniku nr 4 do ogłoszenia Ogólne warunki umowy w pkt. 13 zawarł zapis :

 

„.przypadku niewykonywania usługi w terminach wynikających z KPA, nienależytego jej wykonania Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wartości wynagrodzenia określonej w formularzu ofertowym. Kara ta będzie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy.”

 

Wykonawca pragnie zwrócić uwagę, że takie określenie zasad odpowiedzialności nosi znamiona naruszenia przepisów bezwzględnie obowiązujących.

 

Zgodnie z założeniem zaproszenia do złożenia oferty, usługi stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą wobec przesyłek, których realizacja oparta jest m.in. na zasadach określonych w ustawie Prawo pocztowe, tym samym Wykonawca jako operator wyznaczony jest zobowiązany do stosowania w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania usług pocztowych przepisów Rozdziału 8 ustawy Prawo pocztowe. Zgodnie z art. 87 w/w ustawy do odpowiedzialności operatorów za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.

 

Zatem w przypadku wykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej w pierwszej kolejności znajdą zastosowanie przepisy ustawy Prawo pocztowe i dopiero w przypadku przeprowadzenia trybu reklamacyjnego (uregulowanego w/w przepisami) nadawcy przysługuje prawo dochodzenia roszczeń przewidzianych ustawą na drodze sądowej. W art. 88-90 ustawodawca przewidział ścisły katalog wysokości odszkodowań oraz przypadków, kiedy operator pocztowy zobligowany jest do jego wypłaty.

 

Rozszerzenie odpowiedzialności operatora pocztowego zostało przewidziane jedynie w art. 87 ust. 5, zgodnie z którym operator pocztowy odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej w zakresie określonym ustawą, chyba że niewykonanie lub nienależyte jej wykonanie:

 

1) jest następstwem czynu niedozwolonego;

 

2) nastąpiło z winy umyślnej operatora;

 

3) jest wynikiem rażącego niedbalstwa operatora.

 

Zatem jedynie w w/w przypadkach operator pocztowy może podlegać odpowiedzialności szerszej aniżeli wynikająca z przepisów prawa pocztowego.

 

Podkreślenia wymaga, że w Kodeksie cywilnym w art. 471 występuje pojęcie "niewykonanie zobowiązania", co odnosi się dokładnie do pojęcia "niewykonanie zamówienia" w ustawie o zamówieniach publicznych. Zdarzenie to występuje tylko wtedy, gdy świadczenie określone w umowie nie zostało w ogóle wykonane.

 

W tym samym artykule Kodeksu cywilnego mamy pojęcie "nienależytego wykonania zobowiązania",

 

a w art. 472 pojęcie "niezachowanie należytej staranności". Oba te określenia należy przypisać pojęciu użytemu w ustawie, a mianowicie "wykonanie zamówienia z nienależytą starannością". Określenie to jest tak pojemne, że niemożliwe jest określenie wszystkich sytuacji, w których ono występuje. Dokonując jednak dla jasności uogólnienia, można stwierdzić, że o nienależytym spełnieniu świadczenia możemy mówić w aspekcie niezachowania terminu spełnienia świadczenia, czy też wadliwości świadczenia. Należy do naszego uogólnienia dodać jeszcze, że w Kodeksie cywilnym pojęcie "niezachowanie należytej staranności" rozumiane jest jako synonim winy w postaci niedbalstwa. Skoro tak, to zakres odpowiedzialności z tytułu kary umownej pokrywa się w pełni z zakresem ogólnej odpowiedzialności dłużnika za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania (art. 471 kodeksu cywilnego).

 

Zamawiający ponadto wskazuje w Załączniku nr 4 do ogłoszenia w OWU pkt 8

 

„ Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w zał. nr 3 do ogłoszenia mają charakter szacunkowy na okres jednego roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wskazanych ilości, mogą one ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy”

 

Natomiast karę umowną Zamawiający oczekuje w wysokości 5% wartości wynagrodzenia określonej w formularzu ofertowym.

 

W związku z powyższym Wykonawca wnosi o modyfikację zapisuw Załączniku nr 4 do ogłoszenia Ogólne warunki umowy w pkt. 13

 

„Zamawiający jest uprawniony do naliczenia kary umownej i obciążenia wykonawcy na podstawie noty

 

obciążeniowej po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego przy udziale wykonawcy, które potwierdzi

 

zasadność i wysokość naliczonej kary umownej.”

 

Pytanie 5

 

Zamawiający w Załączniku nr 4 do ogłoszenia w OWU w pkt.10 zawarł zapis :

 

„Cena oferty może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług”

 

Wykonawca wnosi o modyfikację i rozszerzenie zapisu na :

 

Cena oferty może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów oraz w przypadku gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa, również pod warunkiem wcześniejszego zatwierdzenia nowych cen usługi lub usług przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W powyższym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT”?

 

Pytanie 6

 

Zamawiający w Załączniku nr 4 do ogłoszenia w OWU w pkt.11 zawarł zapis :

 

„Zamawiający zastrzega sobie prawo niezwłocznego rozwiązania umowy w razie stwierdzenia nienależytego wykonania umowy”

 

Wykonawca wnosi o doprecyzowanie powyższego zapisu. Według jakich kryteriów Zamawiający stwierdzi nienależyte wykonanie umowy ?

 

Odpowiedzi na wniesione pytania:

 

Ad. 1

 

Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.

 

Ad. 2

 

Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.

 

Ad. 3

 

Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.

 

Ad. 4

 

Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.

 

Ad. 5

 

Postanowienia ogłoszenia o zamówieniu pozostają bez zmian.

 

Ad. 6

 

Za nienależyte wykonanie zamówienia w szczególności uznaje się nie stosowanie się do zapisów określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z dnia 02 grudnia 2019 r.

 




Oznaczenie sprawy:

DOA.252.1.2019.MT


Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi
w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

Ogłoszenie z dnia 02 grudnia 2019 r.

 

1. Nazwa i adres zamawiającego

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.

NIP 741-18-21-179 REGON 510930135 fax. 089-646-29-56 e-mail: olos@praca.gov.pl

Znak Postępowania: DOA.252.1.2019.MT

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

2. Adres strony internetowej, na której dostępne jest ogłoszenie o zamówieniu publicznym

http://bip.pupostroda.pl

3. Tryb udzielania zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).

4. Opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia: sukcesywneświadczenie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 2000 gram oraz usługa doręczania i odbioru przesyłek z siedziby PUP Ostróda oraz Filii PUP Ostróda w Morągu na rzecz Zamawiającego, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do Ogłoszenia.

(CPV 64112000 – 4 - Usługi pocztowe dotyczące listów)

(CPV 60000000 – 8 - Usługi transportowe)

5. Termin wykonania zamówienia

Realizacja zamówienia odbędzie się w okresie od 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Teresa Mattern Kierownik Działu Organizacyjno-Administracyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul Jana III Sobieskiego 5 pok. 130 tel. (89) 642-95-10 fax. (89) 646-29-56, e-mail. olos@praca.gov.pl w godz. 8.00-14.00 oraz Jolanta Tarpiłowska specjalista ds. rozwoju zawodowego Centrum Aktywizacji Zawodowej Działu Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul Jana III Sobieskiego 5 pok. 105 tel. (89) 642-95-10 fax. (89) 646-29-56, e-mail. olos@praca.gov.pl w godz. 8.00-14.00.

7. Opis sposobu przygotowania oferty

Zainteresowane podmioty składają ofertę sporządzoną wg załącznika nr 2 do ogłoszenia – formularz ofertowy oraz wg załącznika nr 3 - kalkulacja ceny ofertowej na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze do 2000 g na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie w formie pisemnej, e-mail lub fax-em do dnia 10 grudnia 2019 r. do godz. 1200

8. Opis sposobu obliczania ceny

Ceny oferowane w poszczególnych usługach określonych w formularzu ofertowym stanowiącym zał. 2 do ogłoszenia mają zostać podane według wzoru:

Cena netto + podatek VAT (określony procentowo i kwotowo) = cena całkowita (brutto).

Cena oferty i podatek VAT powinny być podane cyfrowo i słownie.

Cena oferty musi być podana w złotych polskich (PLN) w formacie 0,00 zł.

Za cenę przyjmuje się wartość ogółem brutto za przedmiot zamówienia.

9. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert

Wszystkie obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena – 80%

Ocena wg wzoru matematycznego:

najniższa oferowana w postępowaniu cena/badana cena z oferty x 100.

Maksymalną ilość punktów otrzymuje oferta najtańsza.

Doświadczenie - 10%

Ocena posiadanego doświadczenia w zakresie realizacji usług pocztowych z obszaru przedmiotu zamówienia (należy załączyć dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie).

Skala punktowa przedstawia się następująco:

Wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej czterech lub więcej usług trwających nie krócej niż rok odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda – 100 pkt

Wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, trzy usługi trwające nie krócej niż rok odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda – 50 pkt

 

Użycie maszyny do frankowania - 10%

Skala punktowa przestawia się następująco:

Możliwość znakowania za pomocą maszyny frankującej – 100 pkt.

10. Ogólne warunki umowy

Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa, której ogólne warunki stanowią załącznik nr 4 do ogłoszenia.

Cena oferty może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług.

Powyższe zmiany nie wymagają wprowadzania aneksu do umowy.

11. Załączniki

Następujące załączniki stanowią integralną część ogłoszenia:

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Formularz oferty.

3. Kalkulacja ceny ofertowej.

4. Ogólne warunki umowy.

Liczba wyświetleń: 24
Rejestr zmian
Autor: Teresa Mattern
Opublikował(a): Adam Krawiec (2019-12-02 12:25:56)
Zredagował(a): Adam Krawiec (2019-12-05 12:00:59)