Jesteś tutaj: Strona główna
ARCHIWUM STRONY: Stan treści i plików z dnia: 2019-06-28 10:02:26

Zaproszenie do składania ofert dotyczących wypłaty świadczeń dla bezrobotnych

Przedmiot zamówienia: Zaproszenie do składania ofert dotyczących wypłaty świadczeń dla bezrobotnych
Tryb postępowania: Postępowanie nieprzetargowe
Rodzaj zamówienia: Usługi
Branża: Inne
Data ogłoszenia: 2018-11-22
Dodatkowe informacje

Ostróda dn. 22 listopada 2018 r.

Oznaczenie sprawy:

CAZ.DRP.252.49.2018.TJ

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT DOTYCZĄCYCH

WYPŁATY ŚWIADCZEŃ DLA BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH

W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W OSTRÓDZIE

Nazwa i adres zamawiającego

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.

NIP 741-18-21-179 REGON 510930135 fax. 089-646-29-56

e-mail: olos@praca.gov.pl

Tryb udzielania zamówienia

Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), gdyż wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro.

Wykonawca posiada zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.).

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest 4-letnia usługa co miesięcznej wypłaty świadczeń w formie gotówkowej dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie.

(kod CPV 66110000-4 Usługi bankowe).

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca m.in. zobowiązany jest do:

  1. wyodrębnienia rachunku bankowego służącego do wypłaty świadczeń będących przedmiotem zamówienia,

  2. dokonywania co miesięcznych wypłat w gotówce osobom uprawnionym na podstawie list wypłat dostarczonych przez zamawiającego,

  3. prowadzenia wypłat w wydzielonych punktach obsługi, w godzinach od godz. 9.00 do godz. 14.00 w dniach wyznaczonych przez zamawiającego,

  4. przeprowadzona wypłaty w ciągu 4 dni roboczych, pomiędzy 5 a 14 dniem kalendarzowym każdego miesiąca,

  5. rozliczania na bieżąco wypłat dokonanych w danym dniu,

  6. dokonywania wypłat w lokalu/lokalach znajdujących się na terenie Miasta Ostróda.

    Przeciętnie miesięczna liczba osób objętych wypłatą: 85*.

    Przeciętna miesięczna kwota wypłacanych świadczeń: 49501,75* zł.

    *liczba osób objętych wypłatą i kwota wypłaconych środków nie jest wartością stałą, może się zwiększyć bądź zmniejszyć w zależności od nabywania lub utraty prawa do świadczeń przez osoby uprawnione.

    Odbiór wykonanej usługi następuje na podstawie przedłożonego zamawiającemu miesięcznego zestawienia wpłat i wypłat środków pieniężnych przeznaczonych na wypłatę świadczeń.

    Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

    Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Jolanta Tarpiłowska specjalista ds. rozwoju zawodowego Działu Rynku Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul Jana III Sobieskiego 5 pok. 105 fax. (89) 646-29-56, tel (89) 642-95-22 w godz. 8.00-14.00.

    Sposób przygotowania oferty wstępnej

    Zainteresowane podmioty składają ofertę sporządzoną wg załącznika nr 1 do zaproszenia – formularz oferty w formie elektronicznej, faksu lub pisemnej do dnia 26 listopada 2018 r.

Wybór wykonawcy

Przy dokonywaniu wyboru wykonawcy zamawiający w szczególności będzie uwzględniał: zaproponowaną wysokość prowizji, termin przekazania środków do wypłaty, warunki lokalowe prowadzenia wypłaty.

Podmioty, których oferta nie zostanie wybrana, nie będą pisemnie informowane o podjętej decyzji. Na stronie internetowej zostanie opublikowany wynik wyboru oferty.

Miejsce publikacji wyboru wykonawcy

http://bip.pupostroda.pl

 

Pliki do pobrania

Typ Nazwa pliku Dodano Rozmiar
Dokument Formularz ofertowy 2018-11-22 52.50kb POBIERZ
Dokument Ogólne warunki umowy 2018-11-22 53.00kb POBIERZ
Liczba wyświetleń: 30
Rejestr zmian
Autor: Jolanta Tarpiłowska
Opublikował(a): Adam Krawiec (2018-11-22 12:37:51)