Przedmiot zamówienia: | Zaproszenie do składania ofert na dostawę środków czystości | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tryb postępowania: | Postępowanie nieprzetargowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rodzaj zamówienia: | Dostawy | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Branża: | Inne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data ogłoszenia: | 2018-10-09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dodatkowe informacje | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ostróda dn. 9 październik 2018 r. Nasz znak: DOA. 220.14.2018.MR
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OSTRÓDZIE
Nazwa i adres zamawiającego Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie Adres do korespondencji: 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5 NIP 741-18-21-179 REGON 510930135 fax. 089-646-29-56 e-mail: olos@praca.gov.pl Tryb udzielania zamówienia Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), gdyż wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem Zamówienia jest dostawa środków czystości na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie (kod CPV 39830000-9 – środki czyszczące) w następującej ilości:
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu po uzgodnieniu z Wykonawcą.
Zamówienie nie jest prowadzone w częściach. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m.in. do dostarczenia środków czystości do siedziby Zamawiającego.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 26 października 2018 r.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Regina Maksimowicz – starszy inspektor Działu Organizacyjno-Administracyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul Jana III Sobieskiego 5 pok. 129 fax. (89) 646-29-56, tel (89) 642-95-16 w godz. 8.00-14.00, a w razie jej nieobecności Teresa Mattern Kierownik Działu Organizacyjno-Administracyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul Jana III Sobieskiego 5 pok. 130 fax. (89) 646-29-56, (89) 642-95-15 w godz. 8.00-14.00.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY WSTĘPNEJ Zainteresowane podmioty składają wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do zaproszenia) w formie pisemnej na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5 do dnia 16 października 2018 r. do godziny 15 00 lub e-mailem.
WYBÓR WYKONAWCY Przy dokonywaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający w szczególności będzie uwzględniał cenę oraz dostępność towaru. Podmioty, których oferta nie zostanie wybrana, nie będą pisemnie informowane o podjętej decyzji. Wynik wyboru oferty zostanie opublikowany na stronie www.pupostroda.pl
MIEJSCE PUBLIKACJI: internet: http://bip.pupostroda.pl zakładka „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”.
|
Typ | Nazwa pliku | Dodano | Rozmiar | |
---|---|---|---|---|
Załacznik nr 1 Formularz ofertowy | 2018-10-09 | 79.00kb | POBIERZ | |
Zaproszenie | 2018-10-09 | 87.48kb | POBIERZ |